خدمات فنی و مهندسی و آموزشی

آموزش،انتقال تجربیات،تبادل نظرات و فایل های آموزشی

خدمات فنی و مهندسی و آموزشی

آموزش،انتقال تجربیات،تبادل نظرات و فایل های آموزشی

در این وبلاگ هدف آموزش ، انتقال تجربیات ، تبادل نظرات و فایل های آموزشی بین مهندسین محترم جهت اعتلای جامعه مهندسین محترم میباشد .
بنده در آدرس زیر حضوراً در خدمت دوستان میباشم .

آدرس دفتر فنی و مهندسی نوین طرح
تبریز - خیابان امام خمینی - جنب پارکینگ طبقاتی تربیت - بازار بزرگ تربیت - طبقه زیرزمین - پلاک 7/2
تلفن : 04135565996 - 09363290410
تلگرام NovinTarh2015@
سروش ali.rahimi.97@
اینستاگرام NovinTarh2015@

نحوه فعالیت وبلاگ

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ب.ظ

سلام

سلام زیادیش فکر نکنم بد باشه چون میگن سلام سلامتی میاره

اما اگه سلام های مکرر اذیتتون میکنه قبلا معذرت خواهی میکنم

خوب میخواستم در مورد نحوه فعالیت وبلاگ توضیحی بدم

1.صددرصد و صدالبته که تمامی مطالبی که با شما به اشتراک میگذارم زاده ذهن خودم یا ترشحات ذهنی بنده نیست 

2.قسمتی از مطالب رو از آموخته های خودم استفاده میکنم و باز هم توضیحی نیازه که حتماً اینطور نیست که مطالبی که گذاشته میشه صددرصد صحیح هستش و شایدم در مواردی کاملا غلط باشه که البته تمام سعیم رو میکنم از ایندست مطالب کمتر داشته باشیم و در مواردی که اینطور بود از دوستانی که اطلاعات بهتر و درست تری از مطلب مذکور دارند خواهش میکنم با درج پست مطلب رو اصلاح کنن که یه فضای مباحثه و مشورتی رو داشته باشیم تا سطح اطلاعات همه دوستان و مهندسین بالاتر بره

3.قسمتی از مطالب رو هم از انجمن ها و گروه ها و سایت های دیگر قرار میدم شاید سوال بشه که چه کاریه خوب اینکه کپی کردن مطالبه بله درسته کپی کردن مطالب هستش اما بنده قصدم تجمیع و گلچین کردن مطالب هستش و تا حد امکان با ذکر منبع مطلب

4.من در ارتباط با مطالب کاربردی و اجرایی تا حدودی در فضای مجازی احساس خلاء میکنم و دوست دارم با دست به دست هم دادن این خلاء جبران بشه و مخصوصاً دانشجویان و فارغ التحصیلان عزیز بتونن از مطالب کاربردی این وبلاگ در محیط آینده که محیط کاریشون هست استفاده لازم رو ببرند

در آخر امیدوارم مطالب مفید ، سازنده و کاربردی باشه

به امید روزی که همگی زکات علممون رو فراموش نکنیم که همانا آموزش و درمیان گذاشتن داشته هامون به دیگرانه و اونوقته که میتونیم توقع داشته باشیم دیگری هم داشته هاش رو با ما درمیون بگذاره و به این شکل چرخه علمی به درستی ادامه پیدا خواهد کرد 

  • ۹۴/۰۷/۲۷
  • علیرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی